Importanta magneziului in organism

Magneziul este remediul impotriva oboselii si a stresului, reechilibrand sistemul nervos, si fiind un adevarat “combustibil”  pentru acesta, mentinand echilibrul neuro-muscular si intervenind in cele mai delicate procese biochimice ale organismului.

De asemenea magneziul joaca un rol important in producerea de energie, in sinteza acizilor si proteinelor, relaxeaza musculatura si regleaza metabolismul. Este util si in activitatea hormonala, previne diabetul si pietrele la rinichi.

Iata care sunt alimentele cele mai bogate in magneziu si care iti pot asigura aportul zilnic de care ai nevoie:  legume (spanac, broccoli, cartofi, varza), fructe (banane, avocado), cereale, seminte (de dovleac si floarea soarelui), nuci, unt de arahide, fructe uscate, lapte, peste, cacao.

Complexul de vitamin B joaca un rol de carrier in transportul activ de magneziu prin membrana celulara.

Care este rolul combinatiei MAGNEZIU – B complex la nivelul sistemului nervos?

  • Mentine integritatea structurala a fibrei nervoase
  • Moduleaza transmiterea fluxului nervos
  • Intervine in producerea si eliberarea de energie la nivel celular
  • Faciliteaza aportul de oxigen la nivel celular

Desi este un mineral fundamental pentru buna functionare a organismului si a celulei nervoase, 90% din oameni au deficit de magneziu.

Deficitul de magneziu conducela dezechilibre ale sistemului nervos:

  • oboseala
  • lipsa de energie
  • ameteli
  • iritabilitate, hiperactivitate
  • agitatie
  • labilitate emotionala
  • axietate

 

Acest articol a fost postat in sectiunea Blog cu urmatoarele taguri: , , , .
Ultimele articole postate in sectiunea blog: